Lite mer bilder på vilddjuret..

Alla bilder tagna med min mobilkamrea så inte världens bästa kvalite men söt är hon för det!



Thilda inviger babygymmet när far och mor försöker få i sig lite grillat som grannarna bjudit på, sikket lyx!



Thilda som suger på tummen, ifrån sjukhuset, vet inte om hon har så himla stor koll på hur man brukar göra men det verkar ju fungera för henne så.



Och sist men inte minst en till bild när hon bärs som "känguru", jätte mysigt, måste ni prova på om/när ni blir föräldrar!



Här har jag precis landat hemma med lillan, kritvit, trött och sliten. Är det så här man skall se ut som mor!?

Kommentarer
Postat av: Annlo

Japp och ibland värre men det är mycke som man far igen sa njut och se ut som du inte har sovit pa en manad haha... =) kramis

2009-05-16 @ 04:49:34
URL: http://chopandjay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh, jag vet att jag skrivit det innan och jag skriver det igen:) SÅ FIN HON ÄR. Jag ska nog testa en sådan där bära nära sjal nästa gång:)

2009-05-16 @ 08:37:25
Postat av: Niffert

Hon måste nästan ha ärvt hårfästet av far sin, det ser väldigt finskt ut ;)

2009-05-16 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0