Gårdagens pucko!

   Måste ju bara dela med mig av en rolig historia som min sambo berättat för mig. På radion brukar de utse "dagens pucko" och denna historia utspelar sig antingen i Australien eller Nya Zeeland.

   "Det var en fader som stolt hade installerat en trampolin på basängen till barnen. När han väl var klar med sitt lyckade mästerverk så skulle han ju minsann visa barnen hur det gick till när man hoppade i poolen på trampolinen. Sagt och gjort, mannen klättrade upp på garage taket som låg precis intill poolen för att få den där lilla extra skjutsen. Vad han inte räknat med var nästkommande.
    När han hade landat på trampolinen fick han till ett sådan hopp att han flög över trampolinen, in över grannens häck och rakt in i rutan på grannens bil. Om inte detta var nog så blev skammen dessvärre när brandkåren till slut fick komma till platsen och klippa bort mannen från bilen! 

                                                                                   
Därav den fina titeln Dagens PUCKO!"


   Hahaha...skrattar varje gång jag hör denna lilla historia!

Kommentarer
Postat av: Niffert

Låter som något hämtat bland klippen i AFV.

2009-05-14 @ 18:01:54
Postat av: Madde

Instämmer med föregående talare :) Det var ju inte ett av dagens smartasste drag precis!!

2009-05-14 @ 21:20:52
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0