Bilder ifrån BB!

  
Lite bilder ifrån sjukhuset:




Här ligger jag på förlossningen i väntan på att få åka upp på operation, det tog väldigt lång tid innan narkosläkaren kom och jag fick min bedövning för han var själv på operation. Operationen tog 17 minuter och jag förlorade tydligen inget blod men däremot fick jag ligga på uppvak i 4 timmar och stackars Jari fick vara ensam och ta hand om den lilla men det fixade ju han galant!



Som ni ser så har vi här en himla STOLT fader!




Här testar vi lite "känguru" på NEO som hon legat på den lilla. Där låg ligger det allt ifrån sjuka barn till barn som fötts för tidigt som vår lilla dam. Men hon är frisk och en stark dam så! Himla mysigt då man har båda händerna fria och endå kan göra saker och ting då man har två händer fria.

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fint :) Kan förstå att du inte känner dig så fräsch, men fina är ni alla 3 :)

2009-05-12 @ 18:29:46
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Nathalie

DET BARA LYSER LYCKA PÅ ALLA BILDER:)

Så mysigt med en liten bebis. Kul att få se lite bilder. Vilken liten sötnos ni har fått. Det har ni gjort bra.

2009-05-12 @ 18:47:12
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: d

2009-05-13 @ 11:27:05
Postat av: Anna

Så underbart att se bilder på er och er söta dotter, så liten och söt :)



Hoppas allt går vägen med matningen så hon slipper sonden...visst är det underbart att vara mamma?...

kkramar

2009-05-13 @ 19:42:43
URL: http://metrobloggen.se/annabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0