Utmanad av Sofie

Jag blev utmanad av Sofie

UTMANING

Fyra tv program jag brukar se:
Four and a half men
Vänner
Navy CIS
The Mentalist

Fyra saker jag gjorde i går:
Skrev 7 blogg inlägg
Tog gravidbild i v 30
Ordnade med barnhörnan
Fikade med Lollo

Fyra saker jag längtar till:
Vårt kommande barn
Min första martini
Få kunna sova på mage

Sommar

Fyra saker som står på min önskelista
Att min förlossning skall gå bra
Nytt vardagsrumsbord
En spegel
Spjälsängen



Fyra saker jag avskyr: 
Lever
Foglossning
Att bara få ligga hemma
Värkar


Fyra saker jag tycker om att göra:
Kolla på film
Få dona och planera med alla barnsaker
Umgås med kompisar och familj
Sova


Fyra saker jag åt i går:
Nyponsoppa
Ostbågar
Hemmalagad Indisk mat
Frukt


Välj fyra personer som skall göra detta testet

Jag kan ju försöka få Jari att skriva detta så han skriver i sin blogg iallafall. Madelojni och Fina Frun  kanske ; )?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0