"Tror jag har en mammavakt hemma, dag 77?!"

   Upptäckte idag när jag skulle sätta upp en nedräknare på min blogg att det tydligen var 77 dagar kvar beräknat till ankomsten skall ske av mitt lilla vidunder där inne. Jag som trodde jag höll mig till 79 men ICKE se så fel man kan ha.

   Attans bananer som jag brukar säga!!!



   Min så kallade mammavakt vid namn Kåkå här till vänster på bild låter inte mig vara ifred alls, går jag på toa då ska hon med och råkar man stänga dörren blir det ett himla liv, pratar jag i telefon så börjar hon också prata allt för att överrösta den som man talar med och om jag lägger mig i soffan i vanlig ordning så kommer hon springandes för att bädda ner sig under täcket. Då buffar hon runt som en grävling bara för att få till en mjuk plats att ligga på. Behöver då inte ha någon som pysskar om mg för hon finns alltid där även om jag mår dåligt och skänker mig ett leende på läpparna, tänk vad en katt kan göra.

   Sen är ju såklart Mimmi med på ett hörn genom att hon varje morgon ska börja sina morgonritualer med att ligga och sova en stund rakt över min mage, vilken hårboll. Dessa två är syskon ifrån samma kul, syns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0