Top Design, är 3ans designprogram bättre än 5an?!

   Ser på sista programmet just nu och sitter och funderar på varför jag ej kikat på det här tidigare, älskar ju design och jag har så otroligt mycket ideèr som jag vill genomföra. Får väl vänta tills vi köper hus och leka av mig lite tror jag.

   Fint att de skriver på Tv 3´s hemsida om program som liknar Top Design så som: "Vårt bröllop i era händer, Top Model, Du är vad du äter och Trebarnsmamma och hög på cannabis" för alla dessa program är ju självklart designinspirerade allihoppa, vad är det för nöt som skrivit in det där!? Design Simon och Tomas är ju inget design program, även om det slutat för säsongen men endå. Det programmet som slutat för säsongen är det enda man kan gå in på och kika på olika hem de designat, lite skumt tycker jag.

   Kolla bara denna länken till sovrummet de ordnat, läckert!
http://www.tv3.se/content/inkoepslista-simon-och-tomas-1

   På Kanal 5´s hemsida kan man iallafall gå in på de olika programmen och kolla in de olika designarnas verk. Ska man bojkotta 3an kanske. Jag vill ju se lite bilder och få lite inspiration. 

Här finns det fullt av bilder:

http://kanal5.se/web/guest/roomservice/avsnitt?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_Oet7&_K5AV_INSTANCE_Oet7_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_Oet7_articleId=1133023&_K5AV_INSTANCE_Oet7_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_Oet7_version=1.0

   Nej mer design åt folket!!! : )
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0