"Sommartid och det är bara dag 58"

   Känns bra att vakna klockan 12 och upptäcka att klockan faktiskt är 13 redan, känns som hela dagen gått redan. Åt lite frukost och funderade på att om vi nu ställer fram klockan varför kan inte våren komma nu också, jag vet nämligen att när våren kommer så är mitt lilla frö moget.  Och nu längtar vi efter den lilla. Har som sagt lite kvar att sy till barnhörnan bara men jag har ju lite tid på mig så det lär tillkomma lite saker där sen.

   Jag försöker starta ett videosamtal med min lillasyster här på msn men det går sådär, skulle vara kul att få till när de bor så långt bort som de gör.  Inte alla dagar man får höra deras röster man pratar mest med om på msn och det är ju lite skillnad.

   Så började denna dag ikväll ska vi nog se Bedtime Stories, får se om det är något spännande att ha.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0