Nytt Schema, äntligen! Men oro endå...

   Den goda nyheten för idag jag fick min dagtidstjänst med människor dessutom jag trivs bra med. Bara det är ett plus. Inte för att jag kommer att jobba på ett år eller så men endå, glädjande besked. Fast jag fick ju en föraning här om dagen när en liten fågel viskade i mitt öra men kul att få det bekräftat.

   Nu är bara den stora frågan om hur det skall gå för min älskade då det inte ser ljust ut för hans framtid. Det enda som är bra med det om han skulle bli av med jobbet är att han får mer tid med sin blivande familj men aldrig kul att bli arbetslös. Tycker han kunde blivit varslad för länge sen då bland de allra första egentligen för då kanske han hade haft ett nytt jobb nu. Känns bara så tråkigt att mycket skall gå emot oss.

   Monstret verkar ju iallafall göra framsteg i magen vi får se vad läkaren säger om tillväxten sen men allt annat man vill ju få ett bra liv det är iallafall det man planerar för när man skaffar barn till världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0