Navy CIS & The Mentalist.

   Det är sådant jag har att se fram emot denna underbara dag. Var och fikade med Madelojni idag sen bar det av en kort sväng till gamla stans lilla leksaks butik för bäääbisar. Sen var jag heldöd, kom hem och slocknade diekt. Så nu har jag precis satt på en diskmaskin, tänt alla ljus i vardagsrummet och sitter bänkad framför tvn. Ska försöka röja undan i sovrummet innan J kommer hem så jag har gjort något idag iallafall.

   Imorgon ska jag försöka ta hand om J på bästa sätt då de skall ha varselmöte imorgon och han tror inte han får stanna kvar vilket innebär att han får gå efter semestern. Jag vet inte vad jag skall säga allt känns bara så dystert.

   Min fader ringde och öppnade sig för mig idag, det tror jag inte han har gjort på år. Kändes skönt att kunna prata så med honom igen.
 
   Ska kolla på serierna och leta lite priser på mina Diinglisar som jag vill ha till både barnvagnen och spjälsängen. Så ..


PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0