Gravid och trånande efter mjukglass!

   Tänk vad hormoner kan göra mycket. Tror jag funnit mitt lilla sug och begär under graviditeten, mjukglass! Tror det är min svaga punkt, har dock inte ätit så mycket ännu men det kan vara en anledning till varför jag längtar till att Slagsta Glass öppnar. Jag har hört gravida kvinnor blivit sugna på så otroligt mycket roligt. 

   Hörde en kvinna som blev påkommen av sin man när hon stog i garaget och slicka på enhammare, lite kul tror att hon hade järnbrist dock. En annan var sugen på bark ifrån träden av någon anledning. Det finns säkert mängder av tokiga historier om gravida kvinnor och deras hormonella "störningar". Man blir inte kallad "gravida j-a kärring" med glimten i ögat av en anledning.

   Så bara för det så skall jag ta och äta min vaniljglass med jordgubbssylt i som jag trånat efter hela dagen här och bara njuuuta.

Kommentarer
Postat av: Elle

Tjenare!! Hittade din blogg! Du vet, jag tror att slagstaglass öppnade idag redan fast dom inte skulle öppna förrän 3:e april! (om bebis var glassugen menar jag hihi)

2009-03-30 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0