Dagens uppdatering..

   Nu har vi kollat på Melodifestivalen och jag pustar ut trodde nästan rugg "Ugglan" skulle vinna där ett tag. Sen har min kväll bestått av att ordna med vårt trådlösa nätverk och installation av virusprogrammet till min nya bärbara dator som jag sitter och skriver på nu. Så med andra ord lyckades vi till slut med rauter och installation. Är helnöjd med denna nya underaba blåa Samsung NC10!

   Därav att jag inte hunnit med att dona ett endaste dyft med våra nya barnsaker. Men det finns gott om tid för det. Jag har ju lite att roa mig med trots allt. Ska försöka sy gardinerna klart och spjälsängsskyddet samt lite annat smått och gott.

   Roligare än såhär blir det inte så nu skall jag gå och ta hand om min stackars sambo som jag inte tror mår så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0