"Dag 84, barnmorskan"

   Jaha då var man nyvaken, idag ska jag släpa mig ner till barnmorskan och höra vad hon har att säga om allt som händer. Hon hade iallafall läst mina journaler ifrån förlossningen förra veckan sa hon. Är spänd på hur mycket som ändrat sig på 4 veckor. Sen blir det hem och vila, ska till föräldrargruppen imorgon så får vi se om det är något att ha. Vet iallafall att Frida skall vara där så det känns lugnande att ha någon man vet litet om. Har precis träffat damen via Lollo som också ska ha barn i juli, Frida den 25 maj, vi får se när mitt monster bestämmer si för att komma ut om den stannar till den 27 maj betvivlar jag faktiskt men är lugn endå.

   Nej frukost nu sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0