"Dag 80 fylld med sömn"

   Nu har jag sovit i över 12 timmar. Inte illa men jag var helt slut sen igår jag orkade då inte göra mycket. Måste fixa kopior på mina sjukskrivningspapper hur jag nu skall lyckas med det, inte så man har en kopiator liggandes och skräpar hemma direkt.

   Lite irriterande att mitt jobb INTE har skickat in mina sjukskrivningspapper till försäkringskassan som de sagt att de skulle gjort.  Blev sjukskriven den 18 december på halvtid och den 19 lämnade jag in dom papprerna. I februari upptäckte jag efter jag jagat försäkringskassan att mitt jobb inte ens sjuksrkivit mig sen den första januari så det var bara att åka in till lönekontoret igen sisådär 2 månader försent för att lämna in nya papper. De gav jag i hand till dom och de skulle skicka dom samma dag, de har de tydligen inte gjort då försäkringskassan ringde mig i fredags och undrade varför jag ej skickat in dom.

   Suck, vill man ha någonting gjort får man minsan göra det själv. Alltid är det nått nu för tiden, så jag ska väl jaga någon som kan hjälpa mig med detta så jag kanske får lite pengar. himla tur att man jobbat halvtid säger jag bara.

   Ska försöka få i mig lite frukost här, sambon är på kurs på stan så jag får glatt vänta på hans leende här vid klockan 16.





PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0