"Dag 73, Manchester United - Liverpool FC"

   Dagens toppmatch, så får vi se vilka tårar det blir ikväll vi har att välja på glädje och sorg men jag hoppas såklart på glädjen!

   Gårdagens shopping tog musten ur mig så igår kväll tänkte vi bege oss ut för att handla pizza och hyra film då vi ej hyrt film på evigheter. Åkte förbi Forsvärns, ve och fasa inte visste vi att det både hade blivit inbrott och brunnit ner strax efter jul. Så nu finns det bara ett ställe att hyra film på och det är ju Rix Video. Måste alla små huliganer förstöra allt för alla andra och till vilken nytta?!

   Vi kan väl passa på att bränna ner lite mataffärer också så får vi åka någon annanstans att handla, nej usch vad trött jag blir på allt!!!

   Har sett att det finns några nyfikna ansikten som vill veta vår lilla bäbisinhandling, har ej hunnit gå igenom allt vi köpte hem eller snarare orkat, skall få min älskade spjälsäng vid löning så jag komme rinte göra i ordning barnhörnan förens den kommit då jag kan sy lite saker till sängen och allt det andra. Men skall lägga upp en liten lista här efter matchen över vad vi inhandlat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0