"Dag 71 har nån beställt väckning av Folksam?!"

   Jag bara älskar telefonförsäljare. Ringer alltid så bra tider, särskilt när man sover som bäst. Det bästa var när de ringde ifrån "Vi föräldrar" och ville sälja på mig en prenumenation av just den tidningen då de säger att jag lämnat in ett önskemål om att bli uppringd, varför jag nu skulle vilja ha en tidning som är till för föräldrar med små barn när jag inte ens fött vårt barn än. Känns bra!
 
   Idag ligger Ms J hemma och är sjuk igen den stackaren fast han har tagit sig ut till soffan nu så han ligger här bredvid mig i mitt lilla hörn med min Samsung på magen.

   Nej ska man göra lite våfflor till frukost kanske det skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0