"Dag 68, foglossning och sömnlöshet"

   Den människan som uppfunnit foglossning skulle ju ha stryk, det måste ju vara en uppfinning varför får annars bara gravida det. Kanskr för att vi skulle klara av det bättre än männen ; )
   Nejdå men det är fasen irriterande att inte kunna få sova på sidan för det gör ont och enda stället du ligger bekvämt på är om man ligger på magen men där kan man ju inte ligga fär där ligger ett monster i vägen och väntar på att få komma ut. J säger att han tycker att det händer något med min mage varje dag, han har kanske rätt men den ska ju växa till en gigant!

   Har ej kunnat sova som jag ska för det där vi får se hur det ska gå att ut och röra på sig. Måste ju bege mig ner till föräldrargruppen idag. Idag ska vi se förlossningsvideon det vet jag ju då inte om jag är så värst sugen på att se men man kanske lär sig något av det också. Sen får vi se om vi får finbesök av Frida efter det men nu blir det frukost och nyhetsläsning så man håller sig uppdaterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0