"Dag 67, sömnlös igen."

   Tiden går fort när man har roligt. Är trött som få men kan inte somna om, kan bero på att J åkt till jobbet kanske. Sitter och kollar på Rush Hour 3 på tv just nu. Idag bär det av till fader men det dröjer ett par timmar som sagt, han fyller idag som jag skrev tidigare i veckan så jag ska be J åka förbi och köpa whiskey sen.

   Och idag kommer nog Frida förbi här efter 10, hade ej tid igår. Det är Champions Leage lottningen idag vid 12 som jag skall försöka komma ihåg att kika på så får jag väl informera J vilka Liverpool möter sen.

   Himla kul att ha en katt här som tok attackerar min morgonrock här och det är ju himla skönt när man endast har den på sig. Odåga!

   Det är en himla mssa rörelse i magen just nu, igår när jag skulle matvila så hoppade jag till för jag blev lite rädd faktiskt, kändes inte som det brukar göra så jag funderar på om monstret håller på att lägga sig till rätta kanske. Nått mublerar den ju om där inne iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0