"Dag 65 ännu en sömnlös morgon"

   Efter 6 timmars sömn sitter man här igen men vad ska man göra, bara att gå upp och försöka göra något av dagen. Vad nu det skulle vara för ointressant. Tröttär jag men får väl ta igen sömnen nån annan dag.

   Nu stramar magen något så otroligt och på kvällarna så har jag svårare att andas men det kan ju ha med den ökade lungkapaciteten, 500 till 800 kubikcentimeter luft per andetag. Himla skönt att smörja in magen var dag är det iallafall det stramar inte lika mycket då.

   Vad händer idag då, fotboll såklart Liverpool spelar ju sen skall jag nog redigera lite bilder och gå in på de sidor som Fina frun aka Nathalie tipsade mig om och leta lite barnsaker. Som om jag inte redan har nog, vad gör man inte när man kan beställa hem : )

   Nu skall jag få hjälp av Putte här att redigera lite bilder så det är ju mitt första projekt.

PÖSS!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0