"Dag 64 och nu är jag uttråkad!"

   Har vaknat med en kelsjuk odåga hemma och det är ju alltid mysigt men snart åker han till jobbet och vad ska jag roa mig med då. Har nån bild jag skall sitta med och redigera idag men annars då. Sy lite men jag gör ju det mesta hemma för jag är uttråkad så. Har letat efter lite roliga saker till monstret på webben och detta är vad jag funnit hittills, är ju ett fan av "Tigr". Men det kan jag ju endå inte köpa förens tll hösten för jag tror inte det blir så mycket kläder på den lilla under sommaren.




   Klockan 20 ikväll är det dock "The eleventh hour" så det ser jag ju fram emot, ni ser jag har inget liv. Just nu är det Hitta Nemo på tv och en galen lekfull katt på golvet. Har precis gått upp men är bra sugen på att gå och lägga mig igen men jag måste väl äta frukost först.

   PÖSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0