"Dag 63, skatteåterbäringen på nätet"

   Spänningen är olidlig då jag upptäckte att man kan gå in på sin e-legitimation och kolla om man får tillbaka på skatten eller får betala tillbaka. Men det är ju på den andra datorn så jag får vänta tills odågan flyttar på sig. Fint väder har vi idag också det blåser kallt bara och det enda jag sitter och längtar till det är Slagsta galss, haha. Vilket glass monster man är.

   Fick en Mc Flurry av Jari igår och 2 chease burgare så jag e himla nöjd. Ska bara komma på något roligt att göra idag förutom att sova som jag gjorde igår, det blir så när man är trött hela tiden. Men snart är det hela 31 veckor av graviditeten. Så jag skall hålla ut 4 veckor till sen har vi våra 35 veckor som läkarna ville att vi skulle få.

   Nej nu blir det frukost.


PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0