"Dag 59, mammabyxor och fotbollskväll"

   Jag måste ha ett par mammabyxor annars blir jag galen, igår satte jag på mig sambons uisex byxor, det var intressant men jag kommer ej kunna gå runt i dom hela tiden och magen den bara växer. Får hoppas mitt kryp väger so det ska nästa vecka. Ni ser där fick jag till ett till smeknamn, Krypet!

   Kärt barn har mång underbara namn. just nu sitter jag och lyssnar på dammsugaren, väldigt spännande då katterna flyr som pesten. J ska köra mig till tonfiskparken så vi kan handla mina byxor. Sen blir det en lugn hemmakväll med fotboll, Sverige möter Portugal skall bli spännande.

   Min kusin har dop idag men då jag mår som jag mår ibland så vågar jag ej chansa och åka dit men en dopgåva det ska do få trots allt. Åkte ju till fader här förra veckan och bara den turen var jag heldöd av så jag håller mig gärna hemma. Haha har inhandlat mig en "byxdress" att vandra runt i här hemma jag e ju himla söt i den må jag säga.



Visst är jag oemotståndlig!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är ju skit modern, inne grej med byxdress nu:) jag själv kan inte påstå att jag gillar dem:)oemotståndlig, helt rätt ord.

2009-03-28 @ 19:49:27
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0