"Dag 60 fylld med köp till barnhörnan"

   Så därav min eviga frånvaro på bloggen, då ingen dessutom läser min blogg mitt i natten så tänker jag inte lägga ut bilderna för barnhörnan förens imorgon. Men BRIO spjälsäng är inhandlad, jag fick en pilatesboll av J att sitta på hur underbar som hellst. En mobil till spjälsängen, "Djiinglisar till barnvagnen. Lite barnkläder, en "skötväska" och annat smått och gott."

   Så nu har vi satt ihop sängen, sänglådan och städat och gjort i ordning hela sovrummet, nu längtar man ju bara tills den lilla knodden skall komma. Lät katterna inspektera inköpen och om det var så värst populärt vet jag inte men de var himla söta när de satt i spjälsängen.

   Så nu har jag himla ont i ryggen då jag gjort betydligt mer än vad jag ska göra så jag är lite trött, Ska kolla på den nyinhandlade "Kung Fu Panda" och bara koppla av nu så...


GODNATT PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0