Barnhörnan med bilder.

   Vi lät våra små kattodågor inspektera de nya inköpen så de ej skulle vara allt för främmande för vad som komma skall och här har vi både spjälsäng med skötbord och vår BRIO barnvagn. Köpte en
Adidas väska att ha alla skötsaker i då jag anser att jag ej vill läga ut 5-800 kronor för en ful skötväska och denna duger alldeles ypperligt bra. Vad tycker ni? Har även en sänglåda under spjälsängen för klädförvaring och korgen under skötbordet e fylld med barnkläder. Amningskudden är i samma mönster som skötbordsunderlägget. Allt detta fick vi in i vårt asiatiskt inspirerade lila sovrum ; )



   Barnvagn med Diinglisar ifrån teddykompaniet, en skallra och en speldosa, mina små drakar. En snuttefilt och tigern som hänger är något som passar min sambos smak, har även en napp hållare som ser ut som ett lejon ifrån samma märke.



   Kåkå var mer nyfiken än Mimmi på Brio sängen med neddragbar sida.



   Nu har vi funnit en plats för alla Mirandanallar : )



   I sängen ligger också min Heffaklump samt Jaris underbart snygga bäver han har köpt. Mimmi var tvärtemot Kåkå och livrädd för sängen så J fick hjälpa henne inspektera det hela sen.




   Nu känns allt så nära, nästan overkligt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu kan bebisen komma:) Vilka fina saker ni köpt. Sängen ser jätte mysig ut och jag håller helt och hållet med dig om att köpa en skötväska till det priset när man kan hitta snyggare, mer användbara till bättre priser. Jag kan rekomendera er att köpa spjälsängsskydd om ni inte har det. Såg inget på bilderna. Bra att ha grej. Finns billigt och bra på Ikea:) Vilken läcker tapet jag skådar lite i bakrunden:) "ike it alot"

2009-03-28 @ 19:53:16
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0