"30 åring till sjukhus med magsmärtor - Födde en dotter"

   Har hört många sdana här historier förut där en kvinna åkt till sjukhus med ilfart för hon haft magsmärtor och kommit hem med en nyfödd. Jag har alltid undrat, hur gick det sen, tänker på om hon åkt med sin sambo om det hållit ihop eller hur man i huvudtaget inte kan upptäcka att man är gravid. Tycker det är lite lustigt.

   Denna historia son står i aftonbladet idag är dock lite tragisk när kvinnan i sig haft så mycket problem precis innan detta hände men som jag brukar säga allt sker av en anledning. Så är det nog i det här fallet.

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4571730.ab

   Min syster berättade en historia om en kvinna som vägrade gå hem ifrån jobbet. Efter ett par timmar gav hon med sig och gick hem. Berättade för sin man att hon mådde dåligt så när han kom hem på natten och skulle titta till henne efter jobbet så fick han en smärre chock. I sovrummet låg nämligen frun med en nyfödd bäbis på magen. Och inte nog med det så hade även hon fått en chock och inte riktigt fattat vad som hänt så när mannen frågat vems bäbisen var så svarade hon bara lugnt att det är vår. De fick åka med ilfart till sjukhuset men den lilla knodden mådde bra. 

   Även i det här fallet hade kvinnan ej vetat om att hon var gravid vilket jag också tycker är konstigt då paret haft 3 barn sen tidigare. Men barnet föddes ju till en redan lycklig familj så det var ju tur.

   Livet är fullt av överasskningar.

Kommentarer
Postat av: Madde

This is a mystery that I'm afraid of...tänk om en annan skulle råka ut för det lixom. Man har ju redan lite mage och om den bara växte ett par cm till skulle iaf inte jag reflektera så värst mycket över..snarare "nu har jag nog ätit en ostbåge för mycket" Kram

2009-03-21 @ 23:37:18
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0