Thilda är ursinnig!

   Igår var hon en ängel idag har vi fått stå ut med Thildas ursinnesfärd. Hon har precis pissat ner sin far när jag bad honom ta av henne blöjan innan hennes bad. Lite ironiskt är det allt. Vi har varit en vända på stan idag där jag konstaterat att jag aldrig ska besöka en provhytt igen! Kroppen har tagit sin beskärda del av stryk när man varit gravid så självförtroendet är i botten. Hur ska man kunna visa den här kroppen för J sen, usch! Men kom iallafall hem med världens snyggaste Leejeans. Det är alltid något. J håller på att laga fläslfile, potatis och bearnaisesås medans jag tagit fram mitt hemliga vapen för att få tyst på T. Ni få en gissning av vad det kan vara, en ledtråd, alla kvinnor har två!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hallå, ni fick barn i maj sluta klaga på din kropp. Det tar lite tid att komma tillbaks men man gör det, jag lovar. Ge det tid bara. Ångest du är ju en skit läcker mamma jag tror inte att J kommer att klaga:)

2009-06-07 @ 20:40:24
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Janne Wiberg

Hej!



Vill bara säga att bilderna är skickade. Jag hoppas att du hittar någon som du gillar :)



Hör gärna av dig när du fått dom, så jag vet att dom kommit fram.



Ha det så gôtt!

2009-06-07 @ 21:21:48
URL: http://fotojannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0