Långpromenad utan solhattar!

   Nu har vi varit på en riktigt lång promenad i sommarvädret. Har letat på gamla stan efter solhatter till tösen men det fiiins ju verkligen inte i hennes storlek. Vi mötte på de fina paret Anders och Frida som jag för den delen ska kidnappa på en promenad imorgon tänkte jag. De sa samma sak det finns inga solhatter till små bebisar. Och så säger de att de små liven inte skall vistas i solsken. Ja det är ju himla lätt!. Så planen för idag är att jag skall sy en!

   Mötte även Sofie idag, hon jobbar på Gimlä men hennes jobb idag är INTE att agera plattsättare, nej utan hon rensade ogräs. Så söt så.

   Mamma har kommit på besök ifrån Norge också ska bli jätte skönt att få se henne igen. Hon har missat hela min graviditet och jag har inte träffat henne sen förra hösten så det ser jag fram emot. Då ska hon för första gången få hålla i sitt yngsta barnbarn. Nej nu skall jag sy här så det blir gjort så man vågar gå ut om dagarna och inte bli en vampyr som skyr solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0