Jäkla Lollo ;)

   Här får man för att man ändrar uppfattning omsaker och ting det är meningen att man skall stå fast vid sin första magkänsla! Frida fick inte sin Vincent Frida fick sin Lovisa. Och när vi först började disskutera vad vi (trion, Jag, Frida & Lollo) trodde att vi skulle få gissade Lollo på att Frida skulle få en kille då hon hade den klassiska "magformen" för en pojke vilket i o för sig var sant men jag sa att Frida promt skulle få en tös liksom jag! Sen dessa två sista dagar har jag ändrat uppfattning och trott hon skulle få en pojke då jag tänkte att det måste ju finnas någon sanning bakom dessa normer hur en pojkmage respektive flickmage ser ut hos gravida kvinnor. Fel, fel, FEL!!!

Idag den 2 juni klockan 04:50 kom Lovisa till världen. 3750 gram (Redan större än våran knodd) och hela 51 cm lång. Vi gratulerar de stolta föräldrarna Frida och Anders.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0