Bärsele, en underbar uppfinning!

   Särskilt när man inte får vara ifred då monstret vill vara nära. Det tackar vi syster för att vi får låna och bära runt lilla Thilda med. Har kollat på tennisen med J idag på tv och bara myst en hel del. J kom hem med frukost till mig, en skagenröre macka, efter att ha varit på stan och ordnat md halvljusen på beamern. Folk är som tokiga där nere. Eskilstuna firar ju 350 år i helgen och jag tror minst sagt att det slagit slint för en del.

   Mitt i rondellen vid kloster kyrka som J åkte i så åker det ut en till bil bredvid honom när han är i rondellen och kör samtidigt. Detta är INTE en tvåfilig rondell. Sen om inte det var nog så stog han i en korsning på stan och blinkade vänster då kommer det helt plötsligt två bilar bakom honom och KÖR OM, är det smart eller tänk om han ej hade kollat i backspegeln och bara svängt vänster då hade de ju kört rakt in i sidan på honom, puckon!

   Sitter och funderar på hur jag skall göra imorgon. Vi är övebjudna till min farbror i Stockholm då de har firara guldbröllop tror jag det var och jag skall eventuellt åka upp med lilla Thilda. J vill ej med så han får glatt stanna hemma så åker jag med pappa. Vi får se hur planerna går. Kort om min helg ikväll blir det en film med älskade J!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

<hahaha Rix FM festival är ju i E-tuna:)

2009-06-05 @ 21:43:55
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Senita

bära barnsjal är också en himla smidig sak. den kan man ha tills barnet är tre fyra år och den kan man ha och amma med om man är på stan och så..

2009-06-07 @ 11:13:11
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0