Attans bananer med feberfrossa!

   Här får man bara för att man säger att sambon ej läser min blogg. Då har han ju såklart gjort det och sett bilderna av de nyinköpta skorna som jag försökt gömma för honom tills pengarna kommer i slutet på månaden. Attans bananer!

   Vaknade klockan 7 imorse av att jag höll på att frysa ihjäl. La mig under mina duntäcken i sovrummet och konstaterade att jag hade väldigt ont i brösten. Det blev inte bättre när jag två timmar senare höll på att svettas ihjäl. Det bästa var att försöka att inte låta tårarna falla när Thilda skulle ammas för jag förstod ju att jag måste amma på de bröst jag har ont i för att inte få mjölkstockning. Sen att hon fick för sig att dra och slita i mitt bröst gjorde inte saken bättre.
   Så jag har ej mått så bra idag men nuhar jag iallafall fått över svärföräldrarna som håller lite i henne så jag kan ta en dusch. Var helt slut! Upptäckte dock att jag hade underbart fina blåmärken på mitt bröst efter min brutala behandling då jag var vungen att massera ut mjölken samtidigt som att Thilda åt. Vilket härligt liv man lever ibland! 

   Min händelserika dag man kunde ju ha det bättre men denna dag är inte så tyvärr.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0