Älskar min söta dotter! Se så söt hon är..



   Satt och gck igenom alla hennes bilder idag då vi fick finbesök av min mor så hon fick möta och hålla sitt barnbarn för första gången. Moder var så vänlig och tog med en liten gåva till oss som jag skall ta kort på imorgon. En drake utristad i ett kristallblock. Det tackar vi för! Jag som älskar drakar ;)
 
   Men när hon var här som sagt gick vi igenom lite bilder då jag skall beställa hem lite och sända till Norge och där fann jag dessa två. Kan ju inte mer än att le och älska mitt lilla monster när jag ser detta. Det gör så att man känner att det var värt allt. Kom på att jag nog skall ta och skriva ner min förlossningsberättelse imorgon för det har jag glömt men de som väntar på något gott!!!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

jag kan dra din förlossning istället:

Vattnet gick,

Kristin kände sig sick.

Ni fick ta er in till sjukhus,

så att ni skulle få ut lilla bus.

Det blev snabbt ett kejsarsnitt,

som inte Kristin kände efteråt var en hit.

Men en liten bebis som var 500 gr större kom ut,

hon skulle ju väga 1750 gr, var beräknat förut.

Det var en liten tjej,

och Jari skrek Hej.

Vad skulle då föräldrarna för intryck av henne bilda?

Jo de bestämde sig för att hon skulle få heta vilda Thilda!!

2009-06-24 @ 08:48:18
URL: http://vaderfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0