Vår första barnfria biodag.



   Man fick klä upp sig lite iallafall när man gick och såg Transeformers. Hade Jaris föräldrar hand om lilla vilda Thilda och det gick så bra så, hon sov när vi kom hem. Jätte skönt att bara få umgås med J på tu man hand. Nu när man ej gjort det på ett tag så saknar man nästan honom litegrann!

   Men Thilda är ju himla mysig hon med. Idag skall vi till BVC och se hur hon växer sen tror jag att Martin kommer över ikväll för att kolla på datorn. Det hade varit guld värt om han kunde få ut våra bilder!

   Hmm ska man skriva en till recension kankse, fast jag har en hel drös med filmer jag egentligen borde göra det på som jag sett den senaste tiden. Vi får se vad jag hinner med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0