Sömnlös, då sover minsann Thilda!

   Jag gick och la mig klockan 00:00 och somnade på direkten för jag tänkte att jag för omväxlingsskull skulle få sova till klickan 06, tji fick jag. Thilda vaknade klockan 04 och kulle ha mat, åt och somnade om. Kunde jag sova då näej såklart inte och nu när hon brukar vakna till klockan 06 så sover hon såklart så nu sitter jag här sömnlös och irriterad för jag vet att jag kommer vara som ett vrak sen. Passar på att äta lite youghurt då magen vaknade här med så fåe vi hoppas hon vaknar snart och vill äta. Imorgon eller ja nu är det ju faktiskt idag så får faktiakt Jari ta henne nu när han är frisk för nu har jag tröttnat på att aldrig få sova!

   Inget vettigt har jag att skriva om heller förutom mitt evigt gnällande och det är väl inget vidare att lyssna på kanske. Ska man passa på att köra ett Yogapass när man endå är vaken kanske. Vad gör man annars för att kunna sova? Hatar 4 timmars sömn då man bara har sin REM sömn i 4 timmars intervaller så är det ju lätt hänt att man o man råkar vakna efter 4 timmar ej kan somna om. Vet hur det var när jag jobbade natt förut om jag vaknade 10 på morgonen efter 4 timmars sömn så var det bara att gå upp men då kunde man ju lägga sig igen efter ett par timmar, nu har man ju ett litet monster att roa så et går inte riktigtsom planerat!

   Sitter och är allmänt tjejig och planerar min outfit för min och Jaris biokväll. Jag vill klä upp mig nu när vi här i veckan skall få lämna över lilla Thilda till Jaris föräldrar för att få umgås på tu man hand. Ska bli mysigt, saknar ju min Lilla!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag funderar också på att göra något nytt :)

2009-07-14 @ 09:34:26
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Så, röstat och klart;). Vi ska till er stad idag:P

2009-07-14 @ 10:20:26
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0