Prematurbarn 2 på G!?

   Nu kanske det är dags igen, min väninna Madde är på väg in till sjukhuset för hon har kraftiga värkar varannan minut och hon som inte skall föda än! Så nu är jag nervös men jag vet ju hur otroligt duktiga dom är på Mälarsjukhuset idag och hamnar hon på Neo så vet jag att de tar hand om henne men är nervös nu.

   Fick precis mess här och hon är ju i Ludvika så de åker dit men jag funderar på om det blir tidig födsel och prematurbarn om de har en avdelning där eller vad som blir närmast, någon som vet? Vet ju att om du föder i Nyköping för tidigt och de behöver vård så skickas du till Mälarsjukhusets avdelning 62C men Ludvika vet jag inte.

   Nej nu är jag nervös, håller tummarna för henne! Ja nervös måste jag vara, haha, då jag skrivit det 3 gånger redan.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj, hoppas det går bra!

2009-07-05 @ 18:49:09
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0