Ny frisyr och hårfärg.. igen!



Vad gör man inte när man är uttråkad. Detta är vad jag roat mig med idag och på morgonen blev det ett snabbt besök till Lollo och hennes minsting, vad söta skrik de har de små liven när de är sådär små. Tänkte ju säga när jag var där att "nu tänker jag på när Thilda var sådär liten". Problemet är ju bara att den lille pojken föddes större än vad hon är nu även om hon är äldre. Vilket tjat jag vet men svårt att föreställa sig hur liten hon var och att det finns mindre barn som kommer till världen. Men hon komme rnog ikapp hon med. Nej snart ä det "So you think you can dance" och det vill jag inte missa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fint det blev!

2009-07-09 @ 12:05:53
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0