Jag har gjort det igen, shoppat!

   Halva rea priset på BIANCO! Haha ett par nya skor till mig som jag aldrig annars skulle ha handlat men nu när det var sådan rea så slog jag till. Ska nog ta kort på mina små inköp och lägga ut på bloggen sen.

   Underbara Martin ska ha stående ovationer för han har ordnat med vår dator så vi fick ut våra bilder, om jag förstod rätt iallafall. Men en ny dator blir det endå fast när kontraktet via Volvo går ut och det är i oktober. Nu skall Peter och Janette komma på besök och ika till vårt lilla monster och på Torsdag ser det ut som om vi skall iväg till Nyköping för att besöka Bassen och Natta. Full vecka men det är mysigt det med.

   Det var hela veckans planering :)

   Sen saknar jag Poffen också så nu får du snart komma hit!!! Nej nu är det kaffedags!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Liten shopping piggar alltid upp. Och skor kan man aldrig ha för många av. ^^

2009-07-27 @ 19:55:41
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0