Jag förstår ingenting!

   Vilken morgon, är det något som fungerar som det ska. Digitalboxen visar en spökbild ifrån svt1 eller svt2, mitt mobilabonnemang har slutat att existera, de nya telefonerna är värdelösa då jag ej kan sända mess som jag ska,  telefonboken vägrar spara nyinlagda telefonnummer så jag har inte ett enda nummer kvar på telefonen samt att vi ej kommer kunna få ut våra bilder ur datorn ser det ut som för den hårddisken som kraschat är såklart den med alla bilder på och om den är så sönder som det verkar så går det ej att sätta in den hårddisken i en annan dator för att få ut bilderna.

   Så nej det är inte vår morgon idag, är så trött och less på allt idag! Hela jag är en teknisk katastrof! Vi har bara min lilla bärbara dator att leka med och den är inte mycket för världen.

   Ps, Proxdata tar 400 i timmen för ett arbete på att försöka ta ut bilderna ur datorn som som sagt kanske inte ens går och då har man kastat pengarna i sjön, hjälp någon!? Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0