Hon ler!!!



Och jag vet att det inte är världens bästa bild men jag har ett litet bildbevis när hon ler iallafall.Hon har sina små skrattanfall här på mornarna och är så söt så.



Här har hon huggit in på draken i babygymmet. Vi ska till läkaren med henne imorgon så får vi se hur mycket hon väger och hur lång hon blivit nu, hon växer så det knakar ju! Gör framsteg varje dag.




Se nu fick jag en till här när hon ligger och skall sova. Jäkla sk*tkamera på telefonen man har men jag ville ju ha en simper telefon då jag skall köpa en systemkamera och då får man väl skylla sig själv kanske.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men visst ser man att hon ler. Så mysigt när man får dom där första svarsleendena. :o)

mammahjärtat sväller! ♥

2009-07-01 @ 15:05:31
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0