Gråter floder!!! Hata HP!

   Vad ni än gör köp aldrig en HP dator, jäkla skit grejjer!!! Jag är så arg så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Vi har ju en dator via Jaris jobb, enn jobb dator som man kan köpa. Vi lämnade in den i Maj för det var fel på den och fick tillbaks den efter två veckor. Då hade de bland annat bytt moderkortet på den. Nu så har den tvärdött här och vi får inte igång den!

   Nu till saken som gör att jag sitter här och gråter, vi säkerhets kopierade alla bilder innan vi skickade iväg den men de bilder som är tagna efter har vi ej hunnit kopiera. Vilket innebär att alla bilder ifrån Thildas födelse tills nu är raderade eller snarare vi får ej ur dom ur datorn. För även om vi lämnar in den och de lagar datorn så tömmer de hela hårddisken.

   Så nu ber jag alla som läser denna blogg och som har bilder på Thilda att snälla skicka dom till mig via min mail!!!

   Man tror man tar tillräckligt med bilder men nu är det alldeles för få.

   Blir bara så arg och ledsen!

Kommentarer
Postat av: Senita

Men kan ni inte ta ut hårddisken och stoppa in den i en anna dator och föra över bilderna?

2009-07-20 @ 08:46:54
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fy vad hemskt!vår dator gick sönder 2 veckor efter att vi säkerhetskopierat allt på datorn!så vi förlorade bara 3 dagars fotografier som vi tog när Angelina var 4 veckor typ..litar inte på tekniken längre:(

2009-07-21 @ 17:29:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0