Dagens sommarutstyrsel och sommar rensning!

   Har fått fina kommentarer för frisyren idag så måste passa på att vara ego och lägga ut en bild på dagens sommar utstyrsel. Flätor igår idag tvinnades det.




   Har varit nästan hela dagen på tuna idag, handlat nya underkläder ifrån Triumpf och bara umgåtts med Jari. När vi väl kom hem sen så lämnade jag över Thilda till svärföräldrarna för första gången. Som de fick sitta lite barnvakt alltså. De bor ju bara ett stenkast bort så. När damen väl var ur huset och sambon med så passade jag på att gå igenom mina kläder som jag planerat ett tag. Har kastat massor med kläder nu. Ägde typ 20 par jeans och underkläderna skall vi inte tala om. Har alltid varit ett undeskädsfreak och allt skall matcha men nån gång ska man väl kasta en del också, har ju endå köpt så mycket nytt snyggt. Rejäl rensning i garderoben skulle kunna ha en loppis, haha!

   Sofie ringde och hade ett dilemma om vad för kläder hon skulle ha på sig ikväll när hon skulle gå ut, jag är inte den som är den så jag passade på att kidnappa henne så jag fick styla henne lite. Jag menar det är inte mer än rätt att någon använder mina kläder när jag inte kan. Och se så söt hon blev/ÄR!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ja det var jätte kul att träffas är så kul att prata om de små. Hehe okej men skönt att få lite avlastning en stund. Vi kom precis hem från svärföräldrarna efter en grillkväll. :)kram

2009-07-04 @ 22:36:35
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Anneli

Söt frisyr gumman! Jo det händer väl inte så mkt här hemma, det är mest som vanligt. Mår helt ok iaf och det är ju bra :) Mm längesen nu, hur mår du själv? Kram!

2009-07-05 @ 13:32:42
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0