Dagens nyinlärning, Gladiator!

  Jag har fastnat i filmvärlden tror jag men detta tyckte jag var lite roligt att ta reda på. Många som tittat på "Gladiator" med Russel Crowe tycker att den är väldigt lik "Braveheart". Nu till det roliga.

   Mel Gibson som spelar William Wallace i just "Braveheart" blev erbjuden rollen som Maximus men tackade nej. Antonio Banderas hade de som åtanke för samma roll men till slut fick Russel Crowe rollen.

   Jennifer Lopez provspelade för rollen som Lucilla.

   Lite skoj är det allt ;)



Man lär sig något nytt var dag!

Kommentarer
Postat av: Senita

var det inte den filmen Magnus Samuelson (sveriges starkaste man) också vart erbjuden att spela? det är iallafall vad jag har för mig..

2009-07-24 @ 07:07:33
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: Senita

glömde ju skriva att det jag hade hört var att han blivit erbjuden en roll men tackade nej

2009-07-26 @ 07:23:43
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0