Dagens nya inlärning, 3T!

   Eftersom man tydligen skall lära sig en ny sak var dag, ni vet som alla säger så tänkte jag dela med mig av vad jag lär mig för ovanligt var dag. Och dagens nya inlärning är, 3T.

   Ni minns 3T?! En nostalgitripp till 90-talet. De var populära med just den här låten, Anything. Jag visste vilka de var och jag minns låtarna så väl så nu åter till det jag lärt mig:

   Dessa är alltså sönerna till Michaels Jacksons bror Tito och de har tillägnat  sitt album "Brotherhood" till sin mor DeeDee. Det visste jag ej.





Lika som bär!

"Man lär sig något nytt var dag!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Som det ser ut nu har vi inga planer för vecka 30 så om ni vill går vi gärna på parken zoo med er. Välj en dag som passar er så dyker vi upp då:) När har J semester?

2009-07-12 @ 10:21:27
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0