Trött, jobb & singstar

   Trött, trött, trött sover alldelels för mycket nu men de sägs att man ska göra det när man är havande så vad vet jag, så är det säkert men jag hinner ju inte direkt göra allt jag vill göra, diska o lagat mat har jag gjort men inget roligare än så som att ordna med bloggen som jag tänkt, får väl ta det en dag nu när jag e ledig sen.

   Sitter och lyssnar på lilla bamern utanför som Jari försöker få igång, man kan ju tro att den där bilen fryser fast när det blir för kallt för att röra sig är inte det den har lust med alls, får se hur det går för stackarn, måste ju komma te jobbet sen.

   Ska släpa iväg mig till jobbet här sen ska bli himla spännande, får gå och fundera på något annat så jag har tankarna på annat håll när jag är där, går ju endå i min egna lilla v'ärld där så. Men inte så långt kvar nu, ska i o för sig iväg te läkare och dona hit och dit med remisser till läkare och annat men jag räknar dagarna nu för nu har jag ju faktiskt gått halva tiden, så skönt så.

  Igår, fick ja ett litet mess ifrån grannen 7 hus ner, arbetskamraten Martina som hade kommit på en spontangrej att bjuda över oss ifrån jobbet och sjunga singstar. Himla intressant spel det där särskilt när man inte har en mellan ton utan bara kan sjunga över och understämman, man får inte mycket poäng för det vill jag lova. Det var jag och min stand in sambo Tompa i ett lag, Martina och Jakob, Jenny och Mathias och lilla gullefjuns Peter och Janette. Martina som är van att sjunga vann ju såklart och det gjorde inte saken bättre att Jakob var en naturbegåvning.

   Många skratt blev det, det där gör jag gärna om får åka över till Sofie och öva tills nästa gång : ) ska fixa upp bilderna imorn så ska ni få se hur roliga vi ser ut.




Mouziee - In search of a dragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0