Topptipset, "Little big planet" och Poff!

   Måste ju bara får bråka vidare med min sambo här, kan ej sova så tänkte slänga utt ett inlägg ska roa mig med att skriva ett till sen när jag endå håller på. En annan van ju över sin sambo i att tippa rätt på topptipset i lördags, känner sig mäkta stolt över det vill jag lova då annars Elvis som vi nu döpt odågan till vinner i allt annat! Topptipset är ju då 8 fotbolssmatcher man tippar på och jag vann, blir en ny rad på lördag tror jag.

   Max Payne so jag tänkt skriva en liten resencion om blev ju inget vidare då jag aldrig fick se klart den, ska gå med Elvis på "The day the earth stod still" istället och hoppas på att jag får se slutet på den.

   Vi spelar dock ett roligt nytt spel här som fått 10 av 10 på alla sajter, "Little big planet" till PS3 och det är ett spel jag rekommenderar för det är himla kul och man kan spela två på det, du börjar med att springa runt och lära dig de olika funktionerna som finns i början av spelet, man kan samla på sig olika stickers alltså klistermärken som man skall klistra lite här och där fast på saker under spelets gång och lyckas man med det så får man antingen nya outfits till gubbarna eller varför inte lite inredning. Ett himla charmigt spel faktiskt som jag ifrån början trodde skulle vara lite väl larvigt för min smak men jag har fastnat i det även fast vi ej spelat på ett tag nu, får kistra fast mig och min sambo framför tvn och ta en runda på en av banorna sen.





   Det är lite charmigt att man i detta spel kan bygga egna banor med olika hinder i så ingen bana blir den andra lik, sen år man utmana sambon i en duell när man gjort klart en aban mycket pyssel bara med all inredning ochuppbyggandet av banorna. Ett spel värt att testa på!!!


   Poff var det ja, var ju på en liten sammankommst/fest i lördags hos Sofie, vi spelade hur f*n visste du det, himla kul att se att lilla Jonte kan så mycket om vissa pinsamma sjukdomar här i världen *asg* spelade singstar och första ronden vann ju damerna, då åkte jag hem för att umgås med min odåga när jag senare fick veta att damerna vann nästa omgång genom att få alla poäng, måste ju varit för jag fösvann ifrån laget för jag är inget vidare på det där!



Sofies små kattodågor Kurage & Alfons, Jag o Poff, Oskar med respektive Malin & Skogaholmare (Oskar Jonte & Jessica) 


                    








"Jag är inte den som är den"


Kommentarer
Postat av: sara

Tack själv! Mycket träfvligt! Synd bara att vi missade singstar..haha.

2009-01-19 @ 16:58:21
URL: http://supersnaellasilversara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0