Ögonstenar, Elvis & radering!

                                                                
   Två av mina ögonstenar, Mimmi omnade i mina armar idag det är ju som att ha en alldeles egen liten bäver! Sen min underbara Lilla, Jari goes Elvis, stäm mig ej nu bara...

Var tvungen att radera guldlocksbilden då purjolöken hamnade på omslagstavlan på jobbet, stackars lilla Peter men söt var han *ler*

   Dagens bravader, J tyckte det var himla skoj att skrapa rutorna på bilen det var ju bara det att istället för att göra en ren ruta där jag som förare satt så fick jag ett fint smileymärke med hål för ögonen så jag såklart kunde se ut, man tackar för det. Nytt skötbord blev det idag och ett par assnygga adidasbyxor för hela 149 kronor, har alltid tur med kläder tror jag. Köpte ett spel till J oxå så nu hoppas jag han är lyckig för en vecka eller så.

Nej nu ska vi kolla på Max Payne så jag återkommer med recensionen av den sen, nu blir det popcorn.

PÖSS!




Mouziee - In search of a beaver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0