Mother to be...

...jag skulle vilja gå till ett spa och bli lite ompysslad, ringde Hälsostudion igår som jag vet har en så kallad "Mother to be" med produkter framtagna för just gravida. Men de har ju bara en timmes telefontider på morgonen och det är mellan kl 9-10 när jag sover som djupast så det var ju bara att glömma.

   Mailade då Spakällan som jag fick svar ifrån på direkten, med ett gott skratt därtill lär tilläggas, då hon som skrev mailet till mig heter samma sak som jag men måste ha läst fel för hon trodde jag ville ha en behandling till min fru. Tyckte jag var lite kul jag menar Jari är rätt feminin av sig *skratt*

  Nej idag händer inte mycket ska ha ett ljusparty ute i Ärla hos glada Maria sen bär det av till det underbara jobbet, börjar bli himla seg i ryggen nu så jag hoppas verkligen det inte är allt för körigt idag. Drömmer vilda drömmar gör även jag, är lite fundersam över det då det sägs att alla gravida börjar drömma mycket av någon anledning nu, vad beror det på, man trodde ju att drömmar var något personligt inte alla som drömmer ju. Men när det gäller gravida i dessa veckor som sagt är det rätt vanligt, skumt måste bero på hormonerna.

   Nej nu ska jag duscha...

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0