HAHA...

...minnet är bra men kort, se där så fint det blev en bra början iallafall. Får väl tacka så mycket för hjälpen av mi lilla sambo här som hjälpte mig göra om hela headern, vilket jag lär göra om igen men se så fint det blev :)

  Nu kan jag lägga mig nöjd och glad, och nej du Madde det är inte några graviditetshormoner som spökar inte, jag har varit irriterad länge att det inte finns några mammakläder då jag letat till syster men man blir inte gladare när man står där själv och upptäcker att det faktiskt inte finns någointing i hela stan, vad är det för stil.

  Lindex tog bort hela sin kollektion och HM har kollektionen i katalogen dom väljer bara att inte ha den på stan. Säger då det.

Sussa sött era odågor! ZzzZzz...

"Var dig själv alla andra är ändå upptagna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0