Gravidfashion? & folk som läser mellan raderna.

Dagens outfit, tänk om det fanns lite fashionbloggar för gravida det hade varit fint finnt inte så mycket av det har jag märkt. Ska nog åka och ta lite pics och lägga ut så får vi se om någon är intresserad av att läsa den.

   Tycker det är roligt när man ibland pratar o min blogg här eller läser vad folk skriver och kommenterar för de måste ju verkligen läsa mellan raderna och få det till sin sida av saken när jag menar något heeeelt annat. Exempelvis, min lilla syster tycker inte om min sambos val av pojknamn har hon skrivit på sin blogg när jag endast skrivit vad mina favoriter bland pojknamnen är till min bäbis och vad andra har kommit med förslag, man får det till vad man vill som sagt. 

  Och nej Anna jag har inte heller tänkt att ta ditt namn som du ska ha på ditt föl eftersom det tydligen är äganderätt på namn idag, har redan skrivit vad bäbisen skall heta om det blir en tös men det är det ingen som lägger märke till, icke då! 

   Nej idag ska jag ha ett stycke ljusparty här hemma har jag tänkt och tjäna lite pengar får hoppas att folket är på shopping humör bara, ska lägga ut ett inlägg ikväll sen för nu skall jag ner i badet som är klart här!

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0