"Dagens outfit", äventyr med Poff & finbesök!

Dagens outfit var det ja elr ja lite fusk är det för det är faktiskt gårdagens outfit. Man kan komma långt även om magen ej får plats i alla kläder man har på sig men vad gör det när man har lite fantasi.

   Var på äventyr igår med Sofie och det var ju menigen att jag skulle uträtta en massa ärenden men det gick ju inte som planerat för jag glömde ju helt bort var det var jag skulla göra men hon fick en klippning, inga hål i öronen däremot som planerat men vi färgade håret istället.
   Måste se rätt kul ut när vi springer halvnakna här hemma och bara slöar i väntan på att vi ska ta tag o börja med att ordna med håret sen när vi dessutom sätter oss i soffan och myser under samma filt i ett hörn så måste det ju se rätt misstänksamt ut så det blev en hel del av våran favorit humor här hemma som allt leder till... *censur* skämten alltså så få inga ideer.
   Förstårinte att Poffen står ut med mig fick ju ärn att äta middag med hennes familj som så fint bjöd med mig på kina i tosdags och jag pladdrade ju på som vanligt, stackars folk!

   Idag kommer Natta på besök ska bli kul, odågan åkte till jobbet arg som en bäver eller söt som en beror på hur man ser det, har hört att man ska köra med bäverskämt så det är bäst jag gör det, humor som ingen annan förstår är ju alltid lika tilltalande.
   Ett stycke bad kanske sen blir det film kan man hoppas eller en utmaning i lite tv-spel. Ska ta och skriva lite recensioner ikväll tror jag har ju gått igenom en del.


Dagens citat "Jag följer dig till döden men INTE ett steg längre"

Kommentarer
Postat av: Madde

Se där vilken pudding ;)

2009-01-15 @ 14:14:45
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Madde

Hänger på ditt Bäver tema...

Man ska inte kasta bäver i trähus :P

2009-01-15 @ 14:15:34
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Sofie

Det där med bävrar... Jag gillar det inte men för att vara lika cool som han så kanske man skulle göra det:P

puss

2009-01-15 @ 22:23:25
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: emelie

satan att man själv inte var så snygg ! haha

2009-01-15 @ 22:57:59
URL: http://emehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0