Årets, Jarified & Monster Tyra!

ÅRETS...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid med mitt första barn.

Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ge några. Och kommer inte på några heller för den delen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min sambos kusin och min syster
Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Bara Finland för första gången med Jari min sambo. 

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Barn? =) Lite studier och andra tidsfördriv 

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
24 september när jag fick reda på att jag var med barn.

Vad var din största framgång 2008?
Haha, att jag kunde än en gång hålla det hemligt för min fader och ge honom en stor surprice att han skulle bli farfar kankse.

Största misstaget?
Att vara klantig, har haft sönder glas som e Jari´s för 1000kr så d skulle väl vara det då!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inflammation i ryggen och symfyseolysen har nog varit värst.

Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler till nya lägenheten.

Bra låtar 2008?
Enrique och Ciaras: taking back my love....

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
LYCKLIGARE!!!

Smalare eller tjockare?
Allt för dmal men den trenden vände i slutet av året ;)

Rikare eller fattigare?
Var rikare blir nu fattigare men vi klarar oss bra endå.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med Jari´s föräldrar, sambon samt moster och kusiner. På kvällen kom Far o Sol.

Blev du kär i år?
Är alltid förälskad i min lilla odåga.

Hur många one night stands?
Noll som alltid.
Favoritprogram på TV?
Dexter, The 70´s Show, Two And A Half Men.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Idioter finns det alltid.
Bästa boken du läste i år?
Har bara läst i en bok, "århundratets olösta mordgåtor"

Något du önskade dig och fick?
Ett monster i min mage
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, inget märkvärdigt dock.

Årets bästa film?
The Dark Knight sticker ut, Iron Man likaså.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer sol, mer snö, och mindre hudbesvär för min sambo som hämmas av eksem.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Helt beroende på vilket humör jag vaknade pä.
Vad fick dig att må bra?
Min lilla, ravin rabbids, systerdotter Tyra, Kåkå och allt annat smått och gott.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, himla bra fråga, min barndomsidol kankse..skratt såg ju hans gamla filmer, Jean Claude Van Damme...
Vem saknade du?
Min moder och småsyskon som bor i Norge.

De bästa nya människorna du träffade?
Nya men kortvariga arbetskamrater.

Bästa sporthändelser 2008?
Liverpools ligaledning just nu...

   Min kära sambo som tyckte jag skulle göra denna så jag passade på idag när tiden knappt finns till, börjar jobba kl 17 men det e bra pengar röda dagar. Smyg in på hans blogg vet jag www.jarified.blogg.se

   Ett sådant här monster vill jag ha i maj!  Tyra Myra Saltsyra!




Mouziee - My littleone´s gone!


Kommentarer
Postat av: lill sis

gumman'rå. vi saknar dig för mycket vi med!!

men vi får ta och ses lite mer när vi väl är nere..

puss å kram

älskar dig

2009-01-01 @ 23:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0