Snodd ide till inlägg ifrån Madde, fy skäms!

Ta fram kontaktlistan i din mobil och kolla upp följande:

Har du pussat nummer 2?
Aleks, icke!

Vad har du för relation med nummer 20?
Cocos, min "lilla" väninna som numer bor i GTB!

När ska du träffa nummer 30?
På Hallstahammar träffen om jag ej skall föda då.

Är nummer 18 söt?
Min chef, icke!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
En pratglad finska som svarar sjo på allt, min svärmor!

Gillar du nummer 14?
Nja, gilla kan jag väl inte påstå. Instämmer med Madde.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
År sen, visste inte ens att jag hade hans nummer kvar, haha. "Hockey Tompas kompis"

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Elle på jobbet, var o varannan dag jag jobbar.

Är du nära vän med nummer 23?
Sambons kusin känner jag ej så bra tyvärr.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
NEPP!!!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Senaste tiden så var det om hennes systers bröllop jag var på i helgen :)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Redan gjort.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Glassbilen säljer min glass.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Min systers bästa kompis Erik, träffar jag när som hellst, underbar människa!

Vad är det bästa med nummer 8?
Annzo en levnadsglad liten pryl!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Mycker mera förut , nu jobbar Carro dag och jag natt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men duuuuu...var väl lite meningen att man skulle snatta från mig...orkade inte utmana specifika personer denna gång ;)

2009-02-18 @ 20:42:32
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0